antrepremame

marketplace

preluăm produsele

Preluăm în gestiune produsele tale pentru o perioadă de timp pe care o stabilim împreună; în funcție de tipul și categoria în care se încadrează vom prelua bunurile tale pentru o perioadă cuprinsă între 60 – 180 zile.

Vom prelua un stoc limitat și pe măsură ce apar vânzări, vom completa stocurile, în limita disponibilității acestora.

Poți adăuga și schimba portofoliul de produse oricând dorești, noi ne ocupăm doar de gestionarea și vânzarea produselor tale.

vindem produsele

Pe întreaga perioadă a preluării nu trebuie să îți faci griji de absolut nimic. Noi ne vom ocupa integral de vânzarea, ambalarea, facturarea și predarea produselor către curier.

Reteaua AntrepreMAME Marketplace îți oferă expunere către cele mai importante puncte de vânzare din București.

Mai mult, în această perioadă, vom testa mai multe metode de promovare și vom experimenta diferite politici de prețuri pentru a stabili care este cea mai profitabilă abordare pentru produsele tale, în relație cu publicul țintă.

 

te plătim

Iți transferam veniturile cuvenite la 15 zile.

Stabilim contractual costurile de achiziție și vei primi integral acea sumă pentru toate produsele vândute de noi.

Peste prețurile stabilite, vom calcula și adăuga costurile aferente comisioanelor platformelor, ambalajelor și a altor taxe aferente vânzărilor online, stabilind prețul final.

Dacă nu sunt vândute toate produsele tale în perioada contractuală, putem prelungi colaborarea sau îți trimitem toate stocurile rămase înapoi.

validam brandul

In baza vânzărilor și a metodelor de vânzare și ofertare pe care le vom folosi, vom determina potențialul produselor tale și vom elabora un plan detaliat de vânzare pe care ți-l vom prezenta într-o întâlnire specială, pentru a putea continua pe cont propriu tipul de marketing aplicat de echipa noastră.

Este cel mai simplu mod posibil pentru a determina eficient publicul țintă și pentru a testa profitabilitatea și căutarea unui produs fără să fie nevoie să faci investiții în magazine fizice, angajați, campanii costisitoare de marketing și analize de piață. Echipa AntrepreMAME Marketplace se ocupa de toate aspectele vânzării și a gestionarii stocurilor

Chiar dacă brand-ul tău este deja pe piață, poți profita de avantajele oferite de AntrepreMAME Marketplace pentru ca poți beneficia de un nou punct de vânzare pe care nu trebuie să îl gestionezi, dar care, în schimb, îți va oferi expunere către cele mai importante puncte de interes ale orașului – totul cu ZERO efort din partea ta!

condiții preluare produse

  • NU vor fi acceptate produse perisabile ce trebuie menținute în condiții speciale sau manipulate de personal special calificat pentru respectivul tip de produs.
  • NU vor fi acceptate produse din categorii de risc fiscal sau categorii speciale de piață ce necesită proceduri specifice.
  • NU vor fi acceptate produse ce necesită aprobări speciale pentru producție și manipulare, fără prezentarea și validarea aprobărilor respective în prealabil.
  • NU vor fi acceptate și promovate produse controversate, aflate la limita legalității sau parte din scheme piramidale.
  • NU pot fi acceptate produse ce nu pot fi facturate și transferate în gestiunea rețelei noastre de magazine în conformitate cu legislația în vigoare.
  • NU vor fi acceptate produse ce pot constitui un prejudiciu de imagine comunității AntrepreMAME, partenerilor sau sponsorilor implicați în comunitate.

comisione și fiscalizare

Am obținut cele mai mici comisioane din piață prin parteneriatele cu platformele populare de delivery din București, dar există în continuare comisioane cuprinse între 10% – 18%, în funcție de platforma și tipul de produse.

Vom stabili împreună prețul cuvenit produselor tale, dar prețurile la care acestea vor fi listate va fi dinamic, cuprinzând comisioanele și costurile aferente vânzării prin platforme și vor fi concepute pentru a susține politica de validare a brand-ului prin campanii periodice de oferte.

Indiferent de prețul la care va fi vândut produsul în cadrul unei campanii, vei primi integral suma convenită contractual pentru produsele tale (chiar dacă apare listat la un preț mai mic – în cadrul unei campanii de testare a pieței).

Costurile de promovare, ambalare, gestiune a magazinelor și alte costuri aferente vânzării vor fi suportate de rețeaua AntrepreMAME Marketplace și din profiturile obținute peste pragul contractual de vânzare stabilit la semnarea contractului.

încheierea contractului

La încheierea perioadei contractuale oferită gratuit prin planurile de Membership AntrepreMAME sau ca parte a Incubatorului, produsele nevândute prin rețeaua Marketplace vor fi stornate furnizorului și vor fi restituite în condițiile în care acestea au fost predate.

Pentru continuarea listării în rețeaua Marketplace se va semna un contract nou si se va stabili un comision din vânzări în funcție de tipul produsului și de volumul de vânzări generat prin platforma.

De asemenea, vă putem asista în deschiderea magazinului propriu, independent de rețeaua AntrepreMAME, la cerere, atât din punctele de vânzare fizice ale magazinelor cât și prin punctele de vânzare AntrepreMAME Marketplace.

Sumele de bani generate din vânzarea produselor vor fi livrate în contul firmei dvs conform contractelor și perioadelor de plată ale fiecărei platforme de delivery în parte (în general plățile sunt făcute la 15 zile).

 

vizibilitatate magazine

bucuresti

MARKETPLACE TAZZ
MARKETPLACE GLOVO
MARKETPLACE BRINGO
avantaje

predare gestiune

Vom prelua în gestiune, pe o periodă limitată de timp (stabilită contractual), produsele tale, pe care le vom promova și vinde prin rețeaua Magazinelor AntrepreMAME. Ne vom ocupa de vânzare, împachetare, livrare, fiscalizare și promovare, în timp ce tu poți urmări situația micului stoc.

management magazin

Vrem să-ți asigurăm liniștea totală în ceea ce privește managementul magazinelor. Echipa noastră de specialiști în vânzări va gestiona integral procesul – de la integrarea produselor în magazine, preluarea comenzilor, ambalarea și livrarea acestora către clienții tăi, în timp ce strâng informații valoroase pentru tine. 

validare brand

In perioada în care vom prelua produsele tale vom aduna date importante despre impactul brand-ului tău asupra publicului țintă. Vom stabili diferite politici de preturi și campanii pentru a stabili care este cea mai eficientă poziționare în piață și, la final, vei primi un plan de acțiune bazat pe datele obținute.

primești încasările cuvenite

Stabilim împreună o politică de preturi și primești valoarea cuvenită pentru produsele tale fară s fie nevoie să gestionezi vânzările.

Aceste politici de prețuri vor fi stabilite în avans pentru a oferi claritate și coerență în gestionarea veniturilor tale. 

Veniturile vor fi transferate în contul tău conform politicilor platformelor aferente (aproximativ 2 săptămâni)

 

stabilire politică de prețuri

Stabilim împreună politica de prețuri a produselor tale. Uneori, lipsa de experiență în marketing sau atașamentul foarte mare pe care un creator/producător îl dezvoltă pentru creația/munca sa, poate influența subiectivitatea stabilirii valorii produselor.

Aceste politici de prețuri vor cuprinde toate detaliile, inclusiv comisioanele percepute de platforme, taxele aplicate și costurile aferente ambalării sau altor servicii asociate.

comisioane preferențiale

Am stabilit colaborări strategice cu cele mai influente platforme de eCommerce, astfel încât să poți beneficia de cele mai avantajoase rate de comisioane disponibile. Scopul nostru este să-ți maximizăm profitabilitatea, asigurându-ne că toate costurile asociate vânzărilor tale online sunt ținute la un nivel minim. Suntem dedicați creșterii afacerii tale și garantăm că vei obține cele mai bune condiții posibile în aceste parteneriate.

creștere vizibilitate

Chiar dacă brand-ul tău este la început și ajunge pentru prima dată în mediul online sau ești deja un brand cunoscut în piață, rețeaua de magazine AntrepreMAME Marketplace îți oferă expunere către cele mai importante zone ale orașului și crește vizibilitatea brand-ului tău, fără că tu să ai nevoie să plătești angajați sau chirie pentru locații cu expunere bună. Echipa noastră se ocupă de întregul proces de vânzare iar tu nu ai nimic în plus de făcut.

costuri si comisioane

antrepremame

marketplace

Listarea în rețeaua AntrepreMAME Marketplace oferă expunere sporită brand-ului tău fără că tu să faci efort și fără să îți gestionezi vânzările.

Echipa AntrepreMAME Marketplace se ocupă integral de procesul de vânzare, de la recepționarea comenzii până la înmânarea pachetului către curier.

Asigurăm gestionarea corectă a stocurilor tale și ne asigurăm că fiecare comandă este împachetată corect și fiscalizată conform legislației în vigoare, totul dintr-o locație cu expunere excelentă, în timp ce ție nu îți rămâne de făcut decât să îți gestionezi afacerea la fel că înainte.

Nu ai nevoie să plătești angajați sau chirie și nu este nevoie să pregătești personal – echipa Marketplace are deja o vastă experiență în vânzări și este pregătită să ducă afacerea ta la următorul nivel.

Acum vei putea avea vânzări chiar și atunci când ești în concediu sau ești prea ocupată cu semnarea contractelor cu viitorii tăi parteneri.

listare in marketplace

standard

50 eur

silver

gratuit

gold

gratuit

platinum

gratuit

comision marketplace

standard

20 %

silver

gratuit

gold

gratuit

platinum

gratuit

+ comisionul lunar perceput de platforme

perioada listare

standard

variabil

silver

variabil

gold

variabil

platinum

permanent

marketplace

magazin independent

gestionat de personalul antrepremame

Te bucuri de aceleași beneficii ca în Antrepremame Marketplace, dar cu un magazin complet independent, în care vor fi listate exclusiv produsele tale.

Echipa noastră este pregătită să îți deschidă un magazin complet independent și să îți gestioneze stocurile și vânzările la fel că în Marketplace-ul comunității.

Procesul este același, noi gestionăm integral toate aspectele vânzărilor, iar tu te bucuri de expansiunea brand-ului tău și de timpul liber.

deschidere magazin

standard

100 eur

silver

100 eur

gold

50 eur

platinum

gratuit

comision marketplace

standard

20 %

silver

20 %

gold

15 %

platinum

10 %

+ comisionul lunar perceput de platforme

program non-stop

standard

1000 eur/luna

silver

900 eur/luna

gold

750 eur/luna

platinum

500 eur/luna

FAQ

Ce este rețeaua AntrepreMAME Marketplace?

Am construit parteneriate strategice specifice nevoilor comunitatii AntrepreMAME pentru a putea crește vizibilitatea brand-urilor și a produselor membrelor comunității. AntrepreMAME Marketplace este unul dintre rezultatele acestor parteneriate.

Magazinele din rețeaua AntrepreMAME Marketplace sunt magazine virtuale, deschise în platformele de delivery din București, acoperind cele mai importante zone ale orașului pentru a asigura cea mai bună expunere a produselor tale.

Care sunt avantajele vânzării prin Marketplace?

Pe întrega perioadă în care produsele tale vor fi listate în Marketplace, nu trebuie să îți faci griji de absolut nimic. Ne ocupăm integral de fiecare aspect al vânzării, de la ambalare și facturare, până la livrare/predare către curier.

AntrepreMAME Marketplace este un sistem dropshipping?

NU, vânzarea prin Marketplace este realizată integral și exclusiv de asociații noștri, iar tu nu trebuie să faci absolut nimic.

Din momentul în care ne predai produsele în gestiune, nu trebuie decât să aștepți veniturile cuvenite și planul de vânzări dezvoltat în perioada listării.

Care sunt costurile de listare și comisioanele percepute?

Costurile aferente sunt listate în pagina Marketplace iar comisioanele sunt negociate special pentru rețeaua Marketplace.

Ca membru GOLD sau PLATINUM nu exită comisioane de listare sau costuri de mentenanță/vâanzare/gestiune.

Profiturile obținute peste pragul stabilit contractual în urma variației de prețuri dintre campanii sunt direcționate către mentenanța și promovarea magazinelor, iar în lipsa profitului aceste costuri sunt suținute integral de rețeaua Markeplace.

Acesta este un serviciu dedicat exclusiv comunității AntrepreMAME.

Câte produse pot fi listate în Marketplace?

Pentru început vom prelua 10 produse, dar în funcție de tipul acestora, variația aferentă produselor de tip handmade (sau similar) și a tipului de depozitare necesar produselor tale, putem crește, treptat, numărul lor.

Ce produse pot fi listate în Marketplace?

Acceptăm orice produs ce poate fi vândut prin aplicațiile de delivery și care pot fi fiscalizate corect, conform legislației în vigoare.

Ne rezervăm dreptul de a refuza anumite produse și categorii de produse, dacă acestea fac parte din categorii speciale, categorii de risc sau necesită depozitare și manipulare specializată, în afara acreditărilor sau condițiilor de depozitare pe care le putem oferi.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza produse ce pot aduce prejudicii de imagine comunității AntrepreMAME, partenerilor sau sponsorilor comunității.

Când / Cum pot încheia colaborarea cu Marketplaceul AntrepreMAME?

Poți încheia colaborarea oricând dorești, trebuie doar să ne anunți că intenționezi delistarea produselor prin câmpurile de contact prezente în site, email, telefon, whatsapp sau platforma ta favorita de mesagerie sau social media. Citim cu atenție toate mesajele 🙂

Nu există costuri sau condiții speciale legate de delistarea sau schimbarea/înlocuirea produselor tale.

Hai sa ne cunoastem!

parteneri

antrepremame

finantare

parteneri

mass-media